Referat Planowania Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Budownictwa
prowadzenie i koordynacja prac związanych z opracowaniem i realizacją planów zagospodarowania przestrzennego gminy, nadzór urbanistyczny, architektoniczny i budowlany, wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego, opracowanie projektów rozwoju gminnej sieci dróg, budowy i modernizacji i ich utrzymania, ewidencja dróg gminnych, sprawy związane z realizacją inwestycji, sprawy związane z realizacją ustawy o zamówieniach publicznych w części dotyczącej inwestycji, sprawy związane ze sprzedażą gruntów stanowiących własność komunalną gminy, organizacja sprzedaży gruntów, budynków i innych urządzeń, naliczenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntu.
Osoby:
Stanowisko ds. geodezji i gospodarki gruntami
Beata Kaczmar
Tel: 13 4686344 w. 15;
Stanowisko ds. inwestycji, architektury i środków europejskich